Połączenie olejków eterycznych mentolowego oraz z mięty pieprzowej daje odświeżającej paście do zębów Coslys jej moc, przyczyniając się do lepszej higieny jamy ustnej i świeżego oddechu. 99% składników jest pochodzenia naturalnego. Nie zawiera fluoru ani dwutlenku tytanu.
Mentol i mięta pieprzowa: dostarczają silnego efektu odświeżającego i stymulującego przyczyniając się do lepszej higieny jamy ustnej
Aloes: właściwości odżywcze, regenerujące, zmiękczające, ochronne
Stosowanie: Używać po posiłku. Nie jest zalecana dla dzieci poniżej 7 lat.
Skład: Aqua, glycerin, calcium carbonate, cellulose gum, aloe barbadensis leaf juice powder*, xanthan gum, arrageenan mentha piperita oil*, menthol, sodium coco sulfate, stevia rebaudiana extract, alcohol**, coconut alcohol, sodium sulfate, sodium benzoate
*z rolnictwa ekologicznego
**stworzone z ekologicznych składników
Do skomponowania kosmetyków COSLYS stara się w szczególności wykorzystywać naturalne, rodzime składniki, pochodzące z francuskich ogrodów i tradycyjnych gospodarstw, wszystko po to by w jak najwięszym stopniu zapewnić równowagę w środowisku. Coslys gwarantuje, że kosmetyki nie zawierają S.L.S. (Sodium Laureth Sulfate) oraz parabenów i fenoksyetanoli. Wszyskie produkty są certyfikowane przez Ecocert. W celu zachowania w jak największym stopniu naturalnych właściwości używanych składników laboratoria COSLYS starają się wykorzystywać proste i nieagresywne metody przetwarzania. Kosmetyki francuskiej marki COSLYS zostały docenione przez francuskich ekspertów branży kosmetycznej i zostały wyróżnione w „Le Palmarès 2009 des cosmétiques”. „Le Palmarès 2009 des cosmétiques” to przewodnik, który zawiera ponad 3300 produktów i ponad 250 marek kosmetyków. Produkty zawarte w tym francuskim wydaniu testowane są przez niezależnych ekspertów m.in. przez naukowca, dermatologa, kosmetologa.
Marka Coslys otrzymała 29 nagród w edycji 2011-2012 francuskiego przewodnika po najlepszych kosmetykach „Guide des Meilleurs cosmétiques 2011-2012. Niezależne jury składające się z dermatologa, kosmetologa i naukowca, farmaceuty, perfumiarza, fryzjera i estetyka przebadało 5 500 produktów kosmetycznych, wśród 310 marek.
Pod uwagę wzięto sześć głównych kryteriów, które miały wpływ na ocenę końcową:
•wartość składu i skuteczność
•tolerancja przez skórę
•przyjemność z użytkowania
•oznakowanie zgodne z przepisami
•jakość w stosunku do ceny
•zasada ostrożności (potencjalnych toksycznych zanieczyszczeń).
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.